Toplam Kalite Yönetimi anlayışımızla, işletme içerisindeki tüm süreçleri kapsayacak şekilde sürekli bir gelişmeyi hedefleriz. Tüm proseslerin tam katılımla geliştirilmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması amacıyla işletmemizde alınan sonuçların sürekli iyileştirilmesine dayanan, çözüm ortaklarımızın beklentilerini her şeyin üzerinde tutan bir kalite anlayışına sahibiz.
Üst Yönetimin Liderliği
Üst yönetim kadromuzun anahtar rolü oynayarak kalite yönetim sistemini desteklemesini amaçlarız.
Tam Katılım
Çalışanlarımıza daha çok katılım imkanı sunarak verimlilik, devamlılık ve ürün kalitesindeki artışları göz önünde bulundurarak şirketimizdeki her bireyin kalite iyileştirme faaliyetlerine katılmasını sağlarız.
İç ve Dış Müşteri Memnuniyeti
İç ve dış müşterilerimizin şirketle olan ilişkisini ve şirkete olan etkisini düzgün bir şekilde kavrayarak, çalışanların memnuniyeti sağlanırken aynı zamanda dış müşterilerin mevcut ve değişimle birlikte gelen gelecek beklentilerini karşılar ve bu beklentilerin üzerine çıkmayı amaçlarız.
Bilgi Ölçümü ve Verilere Dayanma
Objektif bir bakışla ve sürekli gelişimin düzgün bir şekilde takip edilmesini sağlayarak etkili bir şekilde bilgi analizi sonucu doğru kararlar verilmesini sağlarız.
Sürekli İyileştirme
Mevcut durumla yetinmeyerek, yeni durumla gelen bilgileri de kullanarak, yenilikçi bir anlayışla sürekli ve dinamik bir gelişimi amaçlarız.